todeelo :D

hejsan svejsan, det har inte blivit mkt bloggande. igår var en dag då allt var fel och idag har ja vart borta nästan hela dagen. spelade minigolf *host* jag spela typ fem banor sen gav ja upp. ja är en dålig förlorare o gillar inte när andra är bättre än mig så. sen efter det gick vi ner på stan o ja tog mammas nyckel med mig :D så hon kom inte in o vi lovade att skynda oss. *hosta* och vi skyndade oss så mkt. noooat :D vi köpte hårfärg blond o svart, ewe ska bli blond o ja svart :D mohhahaha. sen nån mouse till ewes hår som gör det blont typ. och sen köpte ja nya popcorn och två nagelack :D och så gick vi förbi godisland o köpte 900g lösgodis för 54 kr typ :D kvällen är förberedd och nu ska vi väll färga håret antar ja :D så nu försvinner min lugg.

grönan sög helt om ja ska vara ärlig. hehe. det var typ inge kul och så vi drog efter ett tag o vårt tåg gick hem vid tio. så vi satt o luffade på plattan ;o och då kom några killar o snacka med oss sen snodde dem min nalle som ewe vunnit åt mig -.- bleeeh på dem :D..


men kvällen blir väll perfa i hope :D


ses seeen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0