trötter.

jag e grymt trött ska jag säga.
Vi färgade aldrig mitt hår när ewe var här så mamma får göra det på mig imorn, ska tvinga henne till det.
och imorn får vi besök föresten av Nicka och Luana vi ska grilla o äta gott, mums mums vad ja längtar tills att äta något som inte är kyckling elr vegetariskt :o vi ska tydligen grilla revbenspjäll o hur gått e inte det.

föresten så snackade jag med gammelfarmor idag. och nästa vecka åker ju morfar madde martin o maria till israel. tror ni inte att ja oxå vill ? ;o najj . efter att ja skaffat ny hårförlägning och en systemkamera ska jag spara pengar till en resa ner till släkten <3 dem e ju fan allt <333

föresten så kryper jag nog till sängs nu. okej först in i badrumet o borsta tänderna o pissa ;D sen blire sova i stora sängen utan att bli intryckt i väggen av Ewe (; natti :*

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej! Du får jättegärna ta en titt på min blogg och lämna en kommentar :-) Jag skriver om allt från smink till fotografering och ger tips om allt möjligt. Låter det vanligt? I'll do it my way!



Kram, Alicia



(jag försöker inte göra reklam i din blogg, utan skriver direkt till dig och du får gärna ta bort kommentaren när du läst det :-)

2008-06-26 @ 23:55:15
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0