olyckan är närmare än vad man tror!


Asså jag kan verkligen inte fatta , det kan inte vara sant. Nej det är inte lilla Hannah som ligger uppe på sjukhuset i uppsala förlamad från halsen och nedåt, det är inte Hannah som opereras just nu. Hon vet väll för fan inte ens om att hon är förlamad, hon var väll antagligen medvetslös när ambulasen kom, och vart därav nersövd direkt. ursh o fy.. allt kom som en chock idag, jag var på väg o börja gråta, och när Lisa berättade att det var 30% chans av något vart jag bara helt paff o bara ; kmr hon att överleva? och fick svaret ja det kmr hon men har bara 30% chans att kunna gå igen.
Jag fattar inte, jag vill inte acceptera detta :( efter att lisa berättat för klassen smet ja ut snabbt för att krama om Jonas, det kändes bara så bra att stå o hålla om honom där, var på väg att börja gråta.. men klarade inte av det. Jag kunde inte arbeta på matten engelskan elr svenskan, och under engelskan gick ja ut i korridoren o satt bara där o degade igenom resten av tiden o satt kvar där under svenskan oxå...

nej fyfan.. jag är så jävla ledsen, tårarna kom direkt när jag kom hem o in på mitt rum.
Wake me up, I living in a nightmare.

Hannah gumman du är stark, du kommer att klara det hära. Du kommer bli bra!
Jag hoppas det av hela mitt hjärta, för din familj o dina vänner o killen.
Vi älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0