23/9-08

Hm jag är väll inte den som skriver blogg varje dag trots att jag säger till mig själv att jag ska skärpa mig.Det är mest om kvällen som idéer jag vill skriva om dyker upp i huvudet. och dagen efter glömmer jag bort det. Ja alltså dem dyker upp när jag försöker sova, jag tänker verkligen mkt då hehe :)

Iaf idag är det Tisdag. Skolan mellan 9-11 var helt okej, elr ja först hade vi teori i kallkök lärde oss massa saker o vid elva typ hade vi klassråd som igentligen brukar vara på fredagar. Så jag kom väll hem till halv tolv. hann säga hejdå till mamma som åkt iväg på kryssning och kmr hem imorgon kväll :) typ värsta mysigt då jag är ensam hemma nu.

Fick mamma att lämna lite pengar, funderar på att köpa godis o något gott o ha till maten.
Ja jag är sjukt sugen på Kroketter o bearnesesås elr hur det stavas med kyckling elr något slags kött till. vet bara inte vad jag ska välja. men jag har bra tid på mig att klura ut det, och är inte hungrig nu då jag käkat panpizza jag hittade i frysen, vi har glass hemma oxå, den ska jag lätt lägga beslag på, mumsigt värre :)

Hm sitter o messar lite med lillasyster ( emelie ) hon hade frågat mamma om ja var hemma, men mamma kunde inte svara på hennes sms då hon har 3 medans jag o mamma har comviq men jag skickar gratis sms te alla så jag tror att syrran snart kmr att kika förbi här, annars e hon hos sin pappa ju. jag hoppas hon kmr över sjukt mysigt ju :)

För övrigt saknar jag denna söta hund jätte mkt :o Lilla Maya som bor hos min morbror som nu är 4 månader gammal :) Tycker att om ni har tid över kan ni besöka deras hemsida där det står om rasen och deras andra hundar här! Verkligen en jätte mysig ras och plus att deras dotter ( min kussin ) är pälsallergiker men klarar av denna ras, hm tror det var nått att folk som e allergiska klarar av denna hund :) för det man e allergisk mot sitter i huden o inte pälsen. haha ja minns inte :) men åh sjukt mysiga är dessa djur.

Nu ska jag ta mig ut i köket hämta glassen o mumsa i mig den :) Hoppas att Mickis kmr ikväll o myser med mig så jag inte e helt ensam, då blir det godis o massa annat gott i massor :)

Kramis typ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0