28 av 30

Haha yes 28 av 30 i en läsförståelse i svenska, det är ju rätt okej. jag är ju inte den typen som ger allt i saker o ting, men att läsa o förstå saker älskar jag :) det är ju iaf possetivt elr hure nu stavas? haha helt felfri är jag inte. och i matten gick det väldigt bra till skildnad vad jag hade förväntat mig, vi delade in klassen i två grupper, en lätt o en svår. jag som alltid haft svårt för matte tror att ja ska komma i den lätta gruppen, men nej ? jag hamnar i den svåra. me like it. det betyder ju att man gjort framsteg iaf sen nian.

Aja nu ska jag hoppa in i duschen o sen käka nått o sova. Idrott imorn bittit. fy. men överlever . uhm trorja iaf. bara det inte är iskallt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0