Hårsnack ;D

mihiw dax för ett blogginlägg om mitt hår,
yes jag vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till med mitt hår. har superkort, mkey har haft kortare. men har kort iaf.
men jag använder ju clipons nästan varje dag så, men svart färg är tråkigt, är sugen på stripes elr leopardmönstrad slinga.
men jag har ingen aning vad jag vill göra med håret, stripes kan man ju göra i tusen olika färger, svart rosa blond blå grön lila osv. ja vet helt enkelt inte vad jag vill med håret, tyvärr :( men vad tkr ni jag ska göra? skaffa stripes till det elr leopardmönstrad slinga, både och e ju sjukt snyggt men vad skulle jag passa med.


Dem fyra första på bilden är stripes den andra är bara en helfärgad slinga. har ingen bild på leopardmönstat tyvärr.
Men det finns säkert om man letar nånstans :)
nej gud jag har beslutsångest o snart får man ju pengar, och då ska skiten fixas ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0